čtvrtek 11. září 2008

Na co se mě ptaly a neptaly dotazníky

Vzpomínám si na tři dotazníky firem. V prvním se mě ptali na velikost rodiny, věk dětí, příjmy, jaké finanční produkty mám. Ve druhém se mě ptali jak často si holím chloupky na těle, kde a čím. Ve třetím chtěli vědět jak často kupuju elektroniku a kde, jestli čtu reklamy a jaké poslouchám rádio.
Pak si také vzpomínám, že jsem nedávno viděla upozornění agentury, která poskytuje firmám informace o vývoji na trhu, že právě začala prodávat výsledky výzkumu životního stylu lidí v České republice. Zajímalo by mě, jestli tahle agentura kladla lidem otázky i o tom, co je v životě trápí, co jim činí problémy. Mě se tedy na něco takového v dotaznících nikdo nikdy neptal a nemám z toho radost.
Nemám ráda, když mi někdo vymýšlí práci a starosti, mám raději, když mi někdo s mojí prací a starostmi pomáhá, obzvláště, chce-li za to dostat zaplaceno. Některé nové výrobky či inovace již existujících výrobků a dosažení obecného mínění, že se jedná o věc, kterou každý musí mít mi práci ani starosti neubraly, spíše naopak. Třeba právě jako ty depilátory a holicí strojky. Máte zkušenost vy s nějakými výrobky a službami, které vám práci a starosti spíše přidělaly než ubraly?

Žádné komentáře: