pátek 2. listopadu 2007

Jak na vánoční dárky?

Zrovna řeším, jaké vymyslet vánoční dárky, aby moc nestály a potěšily. Přijde mi strašný, že nás reklamy ze všech stran bombardují, co si všechno můžem koupit a jak si na to půjčit. Kupovat dárky na dluh je vůbec divný. Když si nemůžu nějakou věc dovolit, je lepší ji nekupovat vůbec.

Já si myslím, že to o Vánocích není až tak důležitý, aby každý utratil co nejvíc. Lepší je vymyslet něco, co ukáže, že máme ostatní rádi. Třeba teď jsem se rozhodla, že kamarádům nakreslím speciální tapety na mobilní telefon.

Co jste vymysleli pro rodiče a kamarády za dárky vy?

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nejlepší je něco vyrobit. Ze dřeva nebo papíru. Moc se mi to osvědčilo. Kapesné mám malé a tak mi nic jiného nezbývá.

Anonymní řekl(a)...

Mám prima nápad. Vytvořím dědovi a babičce blog, e-mailovou adresu a společnou web stránku. Napíšu na papír a dám do obálek. Až to pod stromečkem rozbalí, tak půjdeme k počítači.
Čau ... fšechny zdravím EWA

Anonymní řekl(a)...

Nejlepší dárek jsou bačkory. Už jich doma máme spoustu. Letos musím vymyslet něco jiného.

Anonymní řekl(a)...

Nestíhám. Zítra se dám na nakupování. Koupím něco, co nemá reklamu v TV. Tu nehodlám platit. Něco málo jsem už vyrobila. Obrázky a skládačky z papíru.
Je to bezva vyrobit dárky sama.
Zdravím všechny samovýrobce. Hanka

Anonymní řekl(a)...

Já jsem skoro všem dala obrazy - ráda kreslím a tak...nestojí to zase tolik, ale hlavně na ně přitom myslím :-)
www.sieber.webgarden.cz

také bych ráda s někým hrála cashflow 101, co dělají tvoji rodiče? já podnikám a také pracuji