čtvrtek 13. prosince 2007

Taky hrajete Cashflow 101?

Už nějakou dobu hraju s rodiči a s kamarády hodně zajímavou hru - Cashflow 101 Roberta Kiyosakiho. Je u ní zábava a nejlepší je, že svoje rodiče porážím :-) Asi ze mně bude až vyrostu opravdu milionářka.

Jediný problém je, že občas nemám, s kým bych si zahrála. Vyhlašuji proto celostátní pátrání po hráčích Cashflow 101, abychom se mohli scházet a třeba i uspořádat nějaký ten turnaj. Ozvěte se do komentáře, ať se můžeme domluvit.

Barborka

22 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nevíte někdo je li klub Arnošta v Brně. Nebo kde se v Brně hraje hra Cashflow 101? Rád bych si zahrál.

Anonymní řekl(a)...

Barborko,
jsi moc chytrá holka a přeju ti, úspěch na tvé cestě za finanční nezávislostí, ať ji dosáhneš co nejdříve!ˇ
David

ne řekl(a)...

Barborko, já bych si to s tebou ráda zahrála,čtu teď knížky od pana Kiosakiho a CashfloW 101 mě láká, jenom se bojím, aby to neskončilo jako dostihy a nebo monopoly brzy pod skříní, zkrátka bych to ráda otestovala.Jsem už ale stará, je mi 38, tak nevím, jestli pro Tebe budu zajímavý parťák, ale mám taky 11-letého syna Sama,snad by se, pokud páni rodiče dovolí, rád přidal.Budu ráda, když mě budeš kontaktovat na pella@volny.cz
zdraví srdečně
Markéta Mráziková

Anonymní řekl(a)...

Milane,

Pokud máš stále zájem hrát Cashflow v , mužš mě napsat či zavolat na tel:739389162 Stejně tak kdokoli, kdo by měl zájem si zahrát Cashflow, v Brně. Rád se přidám. Platí stále. :)


Mira

Anonymní řekl(a)...

Také to v Hradci Králové hrajem. Zdraví Honza

Petr řekl(a)...

Ahoj fšeci příznivci Cashflow 101,Milan se tady ptal zda je v Brně někde místo kde se hraje tato hra a tak posílám kontakt na dva z "cashflow kluby" petr.stepanek@dreamlife.cz
tsvoboda@abcnemo.cz
a nebo se podívej tady http://www.richdad.com/Club/FindClub.aspx

Anonymní řekl(a)...

Ahoj moc rad bych si zahral hru cashflow v Hradci Kralove, tak jestli hru mate, jsem k dispozici. Kontakt: icq 267731233 , email: jpobs@centrum.cz tak se tesim na svou prvni hru, piste. Ahoj Honza

Míša řekl(a)...

Ahoj,

hledám někoho z Brna, kdo by si chtěl občas zahrát Cashflow. Tu hru mám už od května a popravdě vypadá skvěle, ale nemám s kým ji hrát. Kdybyste někdo měli čas a byli z Brna, tak pište na mail Khaili@seznam.cz nebo klidně zavolejte na mobil 775 190 584.

Díky:-)

Míša řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Anonymní řekl(a)...

čau... cashflow 101 hraju, ale ted nemám hru u sebe... pokud je nekdo,kdo by si chtěl zahrát, tak mé číslo je 774326174. Pavel.

Anonymní řekl(a)...

ahoj, mam i verzi cashflow 101 a 202 na pc, ale shanim k nim cestinu...nevedel byste nekdo? jestli jo pisnete prosim na mail konecny.ef@centrum.cz diky Ondra

Anonymní řekl(a)...

Ahoj všem.Taky jsem hledal v Praze klub kde by se hrála hra CASHFLOW,ale beznadějně. Proto každý kdo je z Prahy a měl by zájem si zahrát mi prosím napiště na email - wintrjok@gmail.com a jestliže vás bude více jsem ochoten zorganizovat to! Neboď celý život je jedna velká hra a kdo ji nechce hrát,ten prohraje. Jakub J.Z.

David Rektorys řekl(a)...

Ahoj, v říjnu 2009 se v Praze plánuje velký Cashflow turnaj pro zhruba 100 lidí! Více info na www.cashflowturnaj.cz

Anonymní řekl(a)...

Napadlo mě jestli by se cashflow kluby (v mém případě v Praze) nedali najít přes Facebook, jakékoliv informace zde ocením
díky Petr

Anonymní řekl(a)...

2 Petr:
na Facebooku mame zaregistrovany "Pražský klub Cashflow 101 - Redboss" tak se přidej :-)

Anonymní řekl(a)...

hraju deskovou hru 101 a mam taky 202, ale ta je anglicky, je tu nekdo, kdo ma aspon neco prelozeny. Mam uz za sebou 5 stran navodu. m.stercl@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

cawte, prave som stiahol pc hru cashflow 101 a 202 ale hladam na nich češtinu, ak by ste ju niekto mal pošlite mi ju prosím na nemcik.a@post.sk

ďakujem

Anonymní řekl(a)...

Ahojky, kde se dá prosím stáhnout PC verze CF 101 a 102.
petronello@seznam.cz
Díky.

Anonymní řekl(a)...

hoj, máte někdo odkaz ke stažení PC verze cashflow? Pište na paveljindrich@email.cz

Cash Flow Brno řekl(a)...

Ahoj všem...
hrajeme pravidelně v Brně už několik let ;)
www.cash-flow.cz

Prima den Petr

Cash Flow Brno řekl(a)...

Proč hrát hry?
Peníze nejsou to nejdůležitější v životě, ale zdá se, že ovlivňují všechno, co důležité je.

Peníze jsou v dnešním světě velice mocná síla. Mají moc udělat z vás otroka tím, že vás nutí tvrdě pracovat, platit daně a splácet dluhy. Peníze však mají také moc osvobodit vás. To ovšem vyžaduje, abyste se stal jejich pánem.

http://cash-flow.cz/
Zdravím moc všechny.
Petr C.

Anonymní řekl(a)...

taky hraju tady